מדיניות החזרת/החלפת מוצרים

זה לא מה שחיפשתם? המידה לא התאימה?

אין בעיה, ניתן להחזיר את הפריטים בקלות בכל חנות של רשת ALDO ישראל (למעט חנויות אלדו עודפים).

 

איתור סניפים  

 

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר 

 

לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח ללקוח לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן (להלן: "מסמך פרטי העסקה").

ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות:

  1. מילוי טופס ביטול עסקה באתר לטופס ביטול עסקה לחצו כאן;
  2. בדואר אלקטרוני לכתובת [email protected];
  3. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 02-564-2000;
  4. בדואר רשום לכתובת פארק תעשיות צרעה, הר טוב ב' ד.נ. האלה 9980300;
  5. בכל אחד מסניפי הרשת.

בהודעת הביטול יציין הלקוח את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).

לקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), הכל כמפורט להלן:

  1. לקוח רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מביניהם;
  2. ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
  3. בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה - תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור של יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם;
  4. לקוח שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה.
  5. לקוח שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה ויתואם איתו מועד לאיסוף המוצר.
  6. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
  7. ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות דרך PayPal יתאפשר רק דרך PayPal באמצעות החשבון דרכו בוצעה ההזמנה.
  8. לקוח המעוניין בכך, יוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.
  9. למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

 

החלפת מוצר

בנוסף לאמור לעיל, במידה וברצונכם להחליף מוצר/ים אותו/ם אשר רכשתם באתר לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, אנו מאפשרים הנפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. 

כדי לעשות זאת, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בכל חנויות רשת ALDO ישראל (למעט בחנויות עודפים), כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.

החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת "טופס ההזמנה ואישור ביצוע התשלום" המצורף לחבילת המשלוח.

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו ניתן לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת ברשת ללא הגבלת זמן. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 30 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד, ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע. עסקה ביחס למוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע ניתן לבטל בתנאים המפורטים לעיל; ולחילופין באפשרותו של לקוח המעוניין בכך, להחליף את המוצר שנרכש בהנחה/מבצע במוצר חלופי שווה ערך או בשובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

לשאלות ובירורים נוספים, ניתן ליצור יתנו קשר או לעיין בתקנון האתר.

 

מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהסניפים

 

החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 יום מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום

ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום 

ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

 

החזר כספי ברכישות מהסניפים

לקוח יהיה זכאי החזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו - שאינם ימי מנוחה - כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, 

כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם, 

והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

לא יינתן החזר כספי עבור מוצר/פריט אשר נרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה של הרשת (גיפט-קארד) ברכישת טובין או שירותים שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר/ים הנ”ל, 

וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, יהיה הצרכן זכאי לקבל את העודף במזומן.

 

מדיניות אחריות

אחריות יצרן תחול על מוצרי הרשת עד 3 חודשים בלבד מיום הקנייה.

תיקונים יבוצעו עד 3 חודשים מיום הקנייה. לאחר תקופה זו, תיקונים יבוצעו על חשבון הלקוח/ה.

 

 

x
הירשמו לניוזלטר וקבלו קופון של 15% הנחה על הקנייה הבאה שלכם באתר!
להתעדכן לפני כולם בחדשות האופנה, הטרנדים וההטבות החמות של העונה.
תודה רבה על ההרשמה. בדקות הקרובות תקבלו מייל עם הקופון שלכם. תתדחדשו!