מידע אודות הזמנות

איתור מוצר/דגם

לאיתור דגם ספציפי על-פי שם דגם, היעזרו בבקשה בשורת "החיפוש" הממוקמת בפינה השמאלית העליונה של העמוד.


במידה ואינכם יודעים שם דגם מבוקש או מחפשים סגנון ספציפי, השתמשו בנווט העליון מימין המקשר אתכם ישירות
לחלוקה לקטגוריות של המוצרים שלנו על-פי מגדר/סגנון/עיצוב/עונה וכד'.

 

ביצוע הזמנה באתר ואספקת מוצרים

לאחר שבחרתם מוצר/ים מבוקש/ים והוספתם אותו/ם לסל הקניות שלכם תוכלו לבחור להמשיך עם הקניות
או להתקדם לשלב הבא בביצוע ההזמנה.


על מנת לעשות זאת ניתן ללחוץ על סמל/אייקון ״סל הקניות״ שבפינה העליונה בצד שמאל
ולאחר מכן לחיצה על הכפתור ״לקופה״ לתשלום ההזמנה.

 

ביצוע הזמנה טלפונית

ברשותכם אפשרות לבצע הזמנות טלפוניות דרך שירות הלקוחות שלנו.

 

הזמנות בינלאומיות

לא ניתן לבצע הזמנות אל מחוץ לישראל.

 

ביטול הזמנה

כל עוד לא הונפקה "תעודת משלוח" ו/או "חשבונית מס" (מידע זה, ניתן לקבל ע"י ביצוע מעקב
אחר סטטוס ההזמנה באתר בקישור "החשבון שלי")- ישנה אפשרות טלפונית לביטול העסקה
ו/או ההזמנה בשעות פעילות שירות לקוחות.

 

לחצו כאן לבירור שעות הפעילות ופרטי התקשרות

 

במידה והונפקה "תעודת משלוח" ו/או "חשבונית מס"- ישנה אפשרות לביטול העסקה בהחזרת המוצר פיזית,
לאחר אספקתו, בכל חנויות רשת ALDO ישראל (למעט חנויות אלדו עודפים ו- ALDO ACCESSORIES).

 

החזרות

במידה והינך מבקש/ת להחזיר/להחליף את המוצר/ים שנרכש/ו באתר של אלדו ישראל,
ניתן לעשות זאת בקלות וללא כל בעיה בכל חנויות רשת אלדו (למעט חנויות אלדו עודפים ו- ALDO ACCESSORIES).

 

לחצו כאן למידע נוסף אודות התהליך הקל להחזרת פריטים.

x
הירשמו לניוזלטר וקבלו קופון של 10% הנחה על הקנייה הבאה שלכם באתר!
להתעדכן לפני כולם בחדשות האופנה, הטרנדים וההטבות החמות של העונה.
תודה רבה על ההרשמה. בדקות הקרובות תקבלו מייל עם הקופון שלכם. תתדחדשו!